Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Rensat ur garderoben

Av johanna kagg - 24 november 2013 17:44

     


Hallelujah!! Dennis har äntligen rensat sin garderob!  Blev lite kläder som behövde kastas som jag anade. Jag passade på att rensa bland mina skor och jag fick ihop lite påsar. 


Idag har jag plockat fram julkartongerna och tittat vad som behöver köpas. Ska bland annat inhandla julgardiner till vardagsrummet, adventsljusstakar och lite blockljus. Men detta blir på onsdag. :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna kagg - 1 februari 2014 17:38

      Har jobbat i 4 veckor nu och känner att jag har börjat komma in i det nu. Trivs jättebra. Det är skönt att helgerna känns som helger! Tänkte lägga upp lite bilder, det var ett tag sen :) idag har jag färgat håret så det får bli första bilden....

Av johanna kagg - 21 december 2013 17:25


        Idag plockades granen fram ur garderoben. Blev lite mer julstämning tycker jag. Hade inte varit fel med lite snö men man får väl hoppas att det kommer på julafton trots att oddsen inte är de bästa. Känns som att det kommer bli mycket ...

Av johanna kagg - 9 december 2013 20:12


     Idag har jag gjort julköttbullar! De blev jätte goda så nu har vi att mumsa på ett tag. Ska hinna göra skinka och lite annat gott också tänkte jag men det får bli senare. Jag och Dennis beställde på tal om jul, det vill säga snöoväder, dubbdäck ...

Av johanna kagg - 2 december 2013 21:38


                            Den här julstjärnan köpte jag på julshoppingen, tycker den är jätte fin!  Idag har jag jobbat på skolan och fick frågan om jag ville jobba på fritids några timmar vilket jag tackade ja till för jag har aldrig jobbat där fö...

Av johanna kagg - 26 november 2013 17:52


    Äntligen har det positiva beskedet kommit som man gått och väntat på! Är så oerhört glad för din skull, nu vet jag att efter allt som du gått igenom kommer allt att bli bra igen. Du har varit så oerhört stark och framöver finns det inget du ...

Presentation


En blogg om katter och annat smått och gott.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards